loading...

98music07

,    متن اهنگ شهاب تیام رازآلود,    دانلود آهنگ رازآلود شهاب تیام,    چشمات راز آلوده شهاب تیام,    دانلود آهنگ بارون چشات شهاب تیام, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 شنبه 28 مهر 1397



,    متن اهنگ شهاب تیام رازآلود
,    دانلود آهنگ رازآلود شهاب تیام
,    چشمات راز آلوده شهاب تیام
,    دانلود آهنگ بارون چشات شهاب تیام
,    اهنگ چشمات راز الوده
,    دانلود آهنگ چشمات راز آلوده
,    اهنگ جدید شهاب تیام
,    دانلود اهنگ جدید شهاب تیام به نام راز الود
,    دانلود اهنگ راز آلود

متن آهنگ راز آلود شهاب تیام
Lyrics Music Shahab Tiam Raazaalud

متن آهنگ راز آلود شهاب تیام

 

ترانه و شعر آهنگ راز آلود شهاب تیام

باورت میشه که این روزا بارون باعث زجر منه با خودم هی میگم یعنی کی داره با تو قدم میزنه
یعنی کی داره تو نم نمه بارون تو رو نفس میکشه
تو رو میفهمه و واسه بودن با تو از همه دست میکشه

چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده
چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده

تکست آهنگ راز آلود شهاب تیام

چرا نمیتونی بشی فراموشم واسه تو روشن نیست چقدر خاموشم
تو که نمیدونی هنوز تو رو دارم چقدر بارون از چشات طلب کارم

چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده
چشمات راز آلوده چرا نگاه کنم باز بیهوده هر کس از اون چشا بیفته واسه همیشه نابوده

**

http://www.faratext.com/10054/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D9%85.html







برچسب ها متن اهنگ شهاب تیام رازآلود دانلود آهنگ رازآلود شهاب تیام چشمات راز آلوده شهاب تیام دانلود آهنگ بارون چشات شهاب تیام اهنگ چشمات راز الوده دانلود آهنگ چشمات راز آلوده اهنگ جدید شهاب تیام دانلود اهنگ جدید شهاب تیام به نام راز الود دانلود اهنگ راز آلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو