loading...

98music07

دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو اهنگ جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,mp3 دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو کیفیت 320,دانلود ا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 192 یکشنبه 15 مهر 1397

دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو اهنگ جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,mp3 دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو کیفیت 320,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود رایگان اهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود موزیک جدید,متن ترانه دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,متن آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,Iranian Music,متن موزیک دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ زیبا,دانلود موزیک دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,Text Music & Download music,دانلود آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو ریمیکس Remix,دانلود  دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود ترانه دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,دانلود متن اهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,کد آوای انتظار همراه اول دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,تکست آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,کد آهنگ پیشواز همراه اول دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو,

دفتر خاطراتمو، وا میکنم به یاد تو

در میارم از آلبومم،عکسای یادگاریتو

عکسا تو هی میبوسمو،زل میزنم به دفترم

عشق تو مونده در دل و،فکر تو مونده در سرم

من هنوزم دوستت دارم

زنجیر قفل یاد تو،از دل من وا نمیشه

طفلکی قلب عاشقم،فکرته هر جا همیشه

بعد تو روزگار من،خیلی به سختی میگذره

فکر نکن عاشقت یه روز،عشقتو از یاد میبره

من هنوزم دوستت دارم

کاش خونه ی قلبمو باز،بیای چراغونی کنی

کاش تو حصار زندگیت،باز منو زندونی کنی

کاشکی بیای مثل قدیم،دست تو دستام بذاری

قول بدی این بار که بیای،باز نری تنهام بذاری

من هنوزم دوستت دارم............








برچسب ها دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو اهنگ جدید دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ جدید Download New Music mp3 دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو دانلود آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو کیفیت 320 دانلود اهنگ گلچین شده دانلود رایگان اهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو دانلود موزیک جدید متن ترانه دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو دانلود آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو متن آهنگ دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو Iranian Music متن موزیک دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو دانلود اهنگ ایرانی دانلود آهنگ زیبا دانلود موزیک دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز ایرانسل دفتر خاطرات مو وا میکنم ب یاد تو Text Music & Download music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو