loading...

98music07

,    ,    متن اهنگ محلی دادا من بخونم,    متن اهنگ میلاد افضلی دادا من بخوندم,    متن اهنگ جواد نکایی ها دادا می دادا,    متن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 120 شنبه 07 دی 1398


,   
,    متن اهنگ محلی دادا من بخونم
,    متن اهنگ میلاد افضلی دادا من بخوندم
,    متن اهنگ جواد نکایی ها دادا می دادا
,    متن اهنگ ها دادا الله دادا
,    متن اهنگ ها دادا دادای دا جواد نکایی
,    اهنگ ها دادا دادا دادا جواد نکایی
,    متن اهنگ ای دادا خبرم را ببر پیش گل
,    متن اهنگ ای داد خبرم را ببر پیش گل
,    متن اهنگ جواد نکایی مثل کوه هسمه دادا
,    متن آهنگهای محلی

http://nakaaman.ir/72525/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%A7-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%86%DA%A9%D8%A7.html

 

دادا ببین میشه سالار صحرایی دارنه

دادا من بخوندم هرچی بیشتریه دا

هرچی پاوندی دادا علی پاوندی دا

ان هم آهنگ ها دادا از جواد نکایی به درخواست یاسین از ساری

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن اهنگ محلی دادا من بخونم متن اهنگ میلاد افضلی دادا من بخوندم متن اهنگ جواد نکایی ها دادا می دادا متن اهنگ ها دادا الله دادا متن اهنگ ها دادا دادای دا جواد نکایی اهنگ ها دادا دادا دادا جواد نکایی متن اهنگ ای دادا خبرم را ببر پیش گل متن اهنگ ای داد خبرم را ببر پیش گل متن اهنگ جواد نکایی مثل کوه هسمه دادا متن آهنگهای محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو