loading...

98music07

  زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو بدون هر جا باشم هستم من یاد تو دستاتو نگیر ازم آرامش ندارم❣ غمزه نگاه تو شد آرومو قرارم❣ منیم گوزل یاریم پتییم نباتیم ❤️ آرامام سندن دانیشاندا منیم حیاتیم&

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 شنبه 18 خرداد 1398

 

زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو

بدون هر جا باشم هستم من یاد تو

دستاتو نگیر ازم آرامش ندارم

غمزه نگاه تو شد آرومو قرارم

منیم گوزل یاریم پتییم نباتیم

آرامام سندن دانیشاندا منیم حیاتیم

 

زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو

بدون هر جا باشم هستم من یاد تو

دستاتو نگیر ازم آرامش ندارم

غمزه نگاه تو شد آرومو قرارم

منیم گوزل یاریم پتییم نباتیم

آرامام سندن دانیشاندا منیم حیاتیم







برچسب ها دانلود آهنگ جدید زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو متن آهنگ زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو کد آهنگ پیشواز ایرانسل زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو دانلود آهنگ زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو با کیفیت 320 زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو دانلود ریمیکس زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو دانلود لینک مستقیم آهنگ زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو دانلود آهنگ بیکلام زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو کد آهنگ پیشواز همراه اول زندگیمی زندگیم زندگیم به نام تو دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو