loading...

98music07

متن آهنگ بگو ایمان غلامی Lyrics Music Begoo Iman Gholami متن آهنگ بگو ایمان غلامی♫♫♫حق برگشتن نداریمن دلم سیره از عشقتاز همه فکرای شوم کهلونه کرده کنجه فکرتدل من خوش بود به حرفاتبه اون حرفای دروغ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 256 چهارشنبه 06 شهریور 1398





متن آهنگ بگو ایمان غلامی

 Lyrics Music Begoo Iman Gholami

متن آهنگ بگو ایمان غلامی

♫♫♫

حق برگشتن نداری
من دلم سیره از عشقت
از همه فکرای شوم که
لونه کرده کنجه فکرت
دل من خوش بود به حرفات
به اون حرفای دروغی
بگو باز یه باره دیگه
که همه دنیام تو بودی

چشامو میبندم هرجا
مردم اشکامو نبینن


بی تو موهامم سفید شد
آینه ها دروغ نمیگن
بگو هر جایی که نیستم
دلت از غصه می لرزه
بگو این دروغ ِ خوبو
به شنیدنش می ارزه

♫♫♫

وقتی از تو سرد میشم
داغ ِ تو یادم میارم
دوباره میسوزیم از تو
منو بغض بی قرارم
دل من تنگ شده بازم
واسه حرفای دروغت
بگو هیشکی پُر نکرده
جامو تو این نبودت

چشامو میبندم هرجا
مردم اشکامو نبینن
بی تو موهامم سفید شد
آینه ها دروغ نمیگن
بگو هر جایی که نیستم
دلت از غصه می لرزه
بگو این دروغ ِ خوبو
به شنیدنش می ارزه


منبع تکسانگ







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بگو ایمان غلامی برای همراه اول دانلود آهنگ بگو ایمان غلامی کد آهنگ پیشواز بگو ایمان غلامی برای ایرانسل دانلود آهنگ دانلود ریمیکس بگو ایمان غلامی دانلود آهنگ جدید بگو ایمان غلامی لینک مستقیم دانلود آهنگ بگو ایمان غلامی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بی کلام بگو ایمان غلامی متن آهنگ بگو ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو