loading...

98music07

,    ,    متن اهنگ احمد سلو میمیرم,    دانلود اهنگ بی کلام میمیرم احمد سلو,    احمد سلو میمیرم 2,    دانلود اهنگ احمد سلو جدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 675 چهارشنبه 19 دی 1397


,   
,    متن اهنگ احمد سلو میمیرم
,    دانلود اهنگ بی کلام میمیرم احمد سلو
,    احمد سلو میمیرم 2
,    دانلود اهنگ احمد سلو جدید
,    دانلود آهنگ احمد سلو تنهایی سخته
,    دانلود اهنگ احمد سلو میمیرم
,    دانلود آهنگ گریه کردم احمد سلو
,    دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام آغوش







 

 

متن آهنگ جدید احمدرضا شهریاری به نام میمیرم 

تو دستات سرده با دستام نگاهت قره با چشمام

تو میری با یکی دیگه شاید این آخر کاره

این آخر کاره

با این که عشقم و دیدی بازم از زندگیم میری

تو دستات و تکون میدی شاید این آخر کاره

این آخر کاره

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد ، برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد ، برگرد

 

متن آهنگ جدید احمد سلو به نام میمیرم

 

تو دستات سرده با دستام نگاهت قره با چشمام

تو میری با یکی دیگه شاید این آخر کاره

این آخر کاره

با این که عشقم و دیدی بازم از زندگیم میری

تو دستات و تکون میدی شاید این آخر کاره

این آخر کاره

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد ، برگرد

من بدون نگات بدون چشات میمیرم برگرد ، برگرد

 

https://tiktaraneh.ir/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B3%D9%84%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85/







برچسب ها متن اهنگ احمد سلو میمیرم دانلود اهنگ بی کلام میمیرم احمد سلو احمد سلو میمیرم 2 دانلود اهنگ احمد سلو جدید دانلود آهنگ احمد سلو تنهایی سخته دانلود اهنگ احمد سلو میمیرم دانلود آهنگ گریه کردم احمد سلو دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام آغوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو