loading...

98music07

دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,کد آوای انتظار همراه اول مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 232 چهارشنبه 28 شهریور 1397

دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,Download New Music,کد آوای انتظار همراه اول مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) ریمیکس Remix,متن آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),دانلود موزیک جدید,کد آهنگ پیشواز همراه اول مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجتبی کبیری (عاشقم نبودی),

کاغذام همه تموم شد،قلمم رنگی نداره/ 
همه آهنگا رو ساختم،سازم دیکه آهنگی نداره/
همه ی راه ها رو رفتم،شب و پشت سر بزارم/ 
اما آخر نتونستم دلت و بدست بیارم/
کاش می شد بتونی پیش من بمونی/
اما دل می لرزید وقتی می دیدمت/
 کاش می شد بتونی پیش من بمونی/
تو صدام می لرزید وقتی می دیدمت/
تو رو داشتن آرزوم بود/
اما قسمتم نبودی،هرجا رفتی به سلامت، می میرم بی تو به زودی/

توی کوچه های قلبت کاش بودم عابری ساده/
آره عاشقم نبودی،مثل من واست زیاده/

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید Download New Music کد آوای انتظار همراه اول مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) دانلود آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) ریمیکس Remix متن آهنگ مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) دانلود موزیک جدید کد آهنگ پیشواز همراه اول مجتبی کبیری (عاشقم نبودی) کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجتبی کبیری (عاشقم نبودی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو