loading...

98music07

دانلود آهنگ جدید,Download New Music,دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد کیفیت 320,متن آهنگ هدیه سینا بهداد,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد ریمیکس Remix,دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 117 چهارشنبه 28 شهریور 1397

دانلود آهنگ جدید,Download New Music,دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد کیفیت 320,متن آهنگ هدیه سینا بهداد,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد ریمیکس Remix,دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد,کد آهنگ پیشواز همراه اول هدیه سینا بهداد,کد آوای انتظار همراه اول هدیه سینا بهداد,کد آهنگ پیشواز ایرانسل هدیه سینا بهداد,

عشق تو یه کاری کرد خواب از این چشام پرید
قصه ی عشقمونو میشه از هرکی شنید
همه حرفاتو دلم با تموم جون خرید
دنیا مثل ما دو تا حتی یک لحظه ندید


خدا حرفامو شنید خدا تنهاییمو دید
تورو هدیه داد به من عاشقت شدم شدید
وقتی که خسته بودم عشق تو از راه رسید
من بُرد از رو زمین به یه دنیای جدید

  ♫♫♫

تو به دنیام اومدی اومدی خوش اومدی
همه حرفاتو یه جا با چشات بهم زدی
آره من عاشقتم یه جورایی خیلی شدید
بعد تو چشمای من دیگه هیچی نمیدید
بعد تو چشمای من دیگه هیچی نمیدید..

خدا حرفامو شنید خدا تنهاییمو دید
تورو هدیه داد به من عاشقت شدم شدید
وقتی که خسته بودم عشق تو از راه رسید
من بُرد از رو زمین به یه دنیای جدید..

ترانه سرا : مهرشاد مولایی

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد کیفیت 320 متن آهنگ هدیه سینا بهداد دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد ریمیکس Remix دانلود آهنگ هدیه سینا بهداد کد آهنگ پیشواز همراه اول هدیه سینا بهداد کد آوای انتظار همراه اول هدیه سینا بهداد کد آهنگ پیشواز ایرانسل هدیه سینا بهداد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو