loading...

98music07

دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسام عبادیان هشتمین خورشید ,دانلود آهنگ جدید حسام عبادیان هشتمین خورشید,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام حسام عبادیان هشتمین خورشید,حسام عبا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 52 شنبه 04 خرداد 1398

دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسام عبادیان هشتمین خورشید ,دانلود آهنگ جدید حسام عبادیان هشتمین خورشید,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ بیکلام حسام عبادیان هشتمین خورشید,حسام عبادیان هشتمین خورشید,متن آهنگ,متن آهنگ حسام عبادیان هشتمین خورشید ,کد آهنگ پیشواز همراه اول حسام عبادیان هشتمین خورشید ,دانلود آهنگ حسام عبادیان هشتمین خورشید با کیفیت 320,

 

 

من که آرزوی پابوس تورو عمریه روشونه ی دل می برم

چرا قسمت نمیشه بیام حرم مثل تو غریب شم و دیگه نرم

من نفس میکشم آزادم ولی یه جورایی تو خودم زندونیم

رد میشم از خودم انقد با توام گاهی وقتا نمیدونم که کیم

دست من کوتاهه دوره حرمت  میشه مهمونه تو شم از کرمت

کاشکی خاک پای اون کسی باشم که طلب کرد باشه دورو برت

من که آرزوی پابوست تورو عمریه رو شونه دل میبرم

چرا قسمت نمیشه بیام حرم مثل تو غریب شمو دیگه نرم

من نفسم میکشمو آزادم ولی

یه جورایی تو خودم زندونیم

رد میشم از خودم انقد با توام گاهی وقتا نمیدونم که کیم

دست من کوتاهه دوره حرمت میشه مهمونه تو شم از کرمت

کاشکی خاک پای اون کسی باشم که طلب کرد باشه دو رو برت

 

 

new-song.ir

 

 

 

دانلود آهنگ







برچسب ها دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل حسام عبادیان هشتمین خورشید دانلود آهنگ جدید حسام عبادیان هشتمین خورشید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام حسام عبادیان هشتمین خورشید حسام عبادیان هشتمین خورشید متن آهنگ متن آهنگ حسام عبادیان هشتمین خورشید کد آهنگ پیشواز همراه اول حسام عبادیان هشتمین خورشید دانلود آهنگ حسام عبادیان هشتمین خورشید با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو