loading...

98music07

    وقتی نگات میکردم شعر نهفته دیدم    تورو مثه گل سرخ تازه تازه ديدم    چو دانه هاي شبنم    خنك مثه سحرگاه    صدف ميشم به دو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 پنجشنبه 15 شهریور 1397




    وقتی نگات میکردم شعر نهفته دیدم
    تورو مثه گل سرخ تازه تازه ديدم
    چو دانه هاي شبنم
    خنك مثه سحرگاه
    صدف ميشم به دورت
    اي مرواريد دريا

    آتش عشق رو چهرت
    سرخي لاله داره
    هميشه از نگاهت
    مهربوني ميباره


    تو كه رو منبر عشق
    به سجده گاه نشستي
    پرستش يگانه
    خداي خود نشستي

    برو از خودش بپرس
    از خود خدا بپرس
    برو از خودش بپرس
    از خود خدا بپرس
    كه من چه قدر دوست دارم
    مثه خدا دوست دارم
    قدر خودش دوست دارم
    ديوونه وار دوست دارم
    عاشقونه دوست دارم
    قدر خدا دوست دارم


    عشقه منو باور كن
    حرف منو باور كن
    حقيقت صداي
    قلب من و باور كن

    براي ابراز عشق
    اندازه ي نداشتم
    اگر كردم جسارت
    من چاره ي نداشتم

    برو از خودش بپرس
    از خوده خدا بپرس
    برو از خودش بپرس
    از خوده خدا بپرس
    كه من چه قدر دوست دارم
    مثه خدا دوست دارم
    قدر خودش دوست دارم
    ديوونه وار دوست دارم
    عاشقونه دوست دارم
    قدر خدا دوست دارم


    وقتي نگات ميكردم
    شعر نهفته ديدم
    تورو مثه گل سرخ تازه تازه ديدم
    چو دانه هاي شبنم
    خنك مثل سحرگاه
    صدف ميشم به دورت
    اي مرواريد دريا

    آتش عشق رو چهرت
    سرخي لاله داره
    هميشه از نگاهت
    مهربوني ميباره

    تو كه رو منبر عشق
    به سجده گاه نشستي
    پرستش يگانه
    خداي خود نشستي

    برو از خودش بپرس
    از خوده خدا بپرس
    برو از خودش بپرس
    از خوده خدا بپرس
    كه من چه قدر دوست دارم
    مثه خدا دوست دارم
    قدر خودش دوست دارم
    ديوونه وار دوست دارم
    عاشقونه دوست دارم
    قدر خدا دوست دارم





منبع
https://talk.patoghu.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو