loading...

98music07

آهنگ بیا تا من امیر کریمییه طرف کویر خواهش یه طرف دریای عشقیه طرف شوق نوازش یه طرف دستای عشقمن همه جرات چیدن تو مثل غنچه نجیبمنم و گنجی تو سینه با تو یک راز غریبمنم اون عاشق بودن صبح فردا را سرودنتو ه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 دوشنبه 20 اسفند 1397


آهنگ بیا تا من امیر کریمی

یه طرف کویر خواهش یه طرف دریای عشق
یه طرف شوق نوازش یه طرف دستای عشق
من همه جرات چیدن تو مثل غنچه نجیب
منم و گنجی تو سینه با تو یک راز غریب
منم اون عاشق بودن صبح فردا را سرودن
تو همون جونی رو لبهام برای واژه ربودن
ته کوچه های وحشت من و خاموشی و آوار
تو مثل امید بخشش واسه لحظه های اقرار
نگاهی ای پری دامن کلامی مهربان با من تنم از بی کسی پژمرد بیا تا من بیا تا من
واسه امتداد لحظه نفسم بهونه می خواد
تو حریم امن رویا دل من یه خونه می خواد
تویی که تو آسمونش بغض ابرا وا نمی شه
وقتی احساس زلالت خود بارون همیشه


من و دریا و شب و اشک تو و راه بی عبورت
تو ضیافت من و دل خالی نبض حضورت
واسه تو که بهترینی اگه ناگفته ترینم
خط به خط نوشته می شم
اگه باز تو رو ببینم
نگاهی ای پری دامن کلامی مهربان با من
تنم از بی کسی پژمرد بیا تا من بیا تا من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو