loading...

98music07

آهنگ عمرم حامد پهلانعـــشــقــمHamed Pahlanیه روزی گفتی که بی تو نمیشهحالا داری میری واسه همیشهتو بهم گفتی که با من میمونیچی شده حالا میگی که پشیمونیهمه ی دنیای من تو بودینمیتونی بری ازم جدا شیحق ندار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 133 دوشنبه 22 مرداد 1397

آهنگ عمرم حامد پهلان

عـــشــقــم

Hamed Pahlan

یه روزی گفتی که بی تو نمیشه
حالا داری میری واسه همیشه
تو بهم گفتی که با من میمونی
چی شده حالا میگی که پشیمونی
همه ی دنیای من تو بودی
نمیتونی بری ازم جدا شی
حق نداری منو تنهام بذاری


نمیتونی دوسم نداشته باشی

عُم...
عُمرم
بی تو من نمیتونم

باشم
بی تو زنده بمونم
من جز
تو کسیو ندارم سر رو شونش بذارم
بی تو میمیرم

عشقم
بی تو من نمیتونم
باشم
بی تو زنده بمونم
من جز
تو کسیو ندارم سر رو شونش بذارم
بی تو میمیرم

عُـمـرم...

بـاشـم...

مَــن...

سـر رو شـونـش بـذارم بـی تـو مـیـمـیـرم...

عشقم
بی تو من نمیتونم
باشم
بی تو زنده بمونم
من جز
تو کسیو ندارم سر رو شونش بذارم
بی تو میمیرم

عـــــــشــــقــم

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو