loading...

98music07

,    متن آهنگ کامران و هومن منطق ندارم,    دانلود موزیک منطق ندارم از کامران و هومن,    اهنگ من با تو کامران هومن,    اهنگ هومن و کامران,&nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 95 جمعه 07 دی 1397


,    متن آهنگ کامران و هومن منطق ندارم
,    دانلود موزیک منطق ندارم از کامران و هومن
,    اهنگ من با تو کامران هومن
,    اهنگ هومن و کامران
,    دانلوداهنگ کامران هومن
,    دانلود اهنگ عشقت شده همه ی جونم
,    اکورد اهنگ منطق ندارم
,    دانلود آهنگ پای تو وسط باشه عاشق شدن آسونه
,    دانلود آهنگ شاد از کامران و هومن

من با تو از زندگی پرم من با تو دور از تصورم
ما با هم حسمون عالیه دنیامون غرقه خوشحالیه

من بی نگاهت بی اعتبارم عشقت نباشه چیزی ندارم
تو انتخابه دیوونگیمی هم زندگیتم هم زندگیمی

من به تو و احساست جونمو بدهکارم پای تو وسط باشه منطق ندارم
من به تو و احساست جونمو بدهکارم پای تو وسط باشه منطق ندارم
منطق ندارم , نه منطق ندارم

تکست آهنگ منطق ندارم کامران و هومن

عشقت شده همه ی جونم این حالو به تو مدیونم
دور از تو من یه آواره ام دست از تو بر نمیدارم , دست از تو بر نمیدارم

من به تو و احساست جونمو بدهکارم پای تو وسط باشه منطق ندارم
من به تو و احساست جونمو بدهکارم پای تو وسط باشه منطق ندارم
منطق ندارم , نه منطق ندارم

http://www.faratext.com/







برچسب ها متن آهنگ کامران و هومن منطق ندارم دانلود موزیک منطق ندارم از کامران و هومن اهنگ من با تو کامران هومن اهنگ هومن و کامران دانلوداهنگ کامران هومن دانلود اهنگ عشقت شده همه ی جونم اکورد اهنگ منطق ندارم دانلود آهنگ پای تو وسط باشه عاشق شدن آسونه دانلود آهنگ شاد از کامران و هومن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو