loading...

98music07

چه خوبه حالت این روزا از اینکه بی‌ تو بی‌ تابمببین از غصهٔ دوریت شب‌ها با گریه می‌خوابمنه خواب راحتی‌ دارمنه آرومم تو بیداریمی‌خوام از غم جدا باشم تو با دوریت نمیذاریندید

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 سه شنبه 09 مرداد 1397

چه خوبه حالت این روزا از اینکه بی‌ تو بی‌ تابم

ببین از غصهٔ دوریت شب‌ها با گریه می‌خوابم

نه خواب راحتی‌ دارم

نه آرومم تو بیداری


می‌خوام از غم جدا باشم تو با دوریت نمیذاری

ندیدی سادگی‌ هامو چقد ساده رهام کردی

تمومه دلخوشیم اینه همونطور ساده برگردی

تو که دنیای من هستی‌ یه دنیا دوری از دستام

تو هر اندازه که دوری ،،همون اندازه من تنهام

چه راحت رفته از یادت دلی‌ که بی‌ تو میمیره

ببین اسم منم حتی داره از یاد تو میره


با اینکه غصّه هام کم نیست

با اینکه از تو دلگیرم

ولی‌ خوشحالم از اینکه

دارم با عشق می‌میرم

ندیدی سادگی‌ هامو چقد ساده رهام کردی

تمومه دلخوشیم اینه همونطور ساده برگردی

تو که دنیای من هستی‌ یه دنیا دوری از دستام

تو هر اندازه که دوری ،،همون اندازه من تنهام








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو