loading...

98music07

آهنگ صدا كن مرا احمد آزادصدا کن عزیزم صدا کن مرااز این بند غربت رها کن مرانزار توی دستای سردش بمیرممیخام در کنار تو آروم بگیرمعزیز دل من با من مهربون شوبزار در کنار تو سامون بگیرمصدا کن عزیزم صدا کن م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 جمعه 28 دی 1397


آهنگ صدا كن مرا احمد آزاد

صدا کن عزیزم صدا کن مرا
از این بند غربت رها کن مرا

نزار توی دستای سردش بمیرم
میخام در کنار تو آروم بگیرم
عزیز دل من با من مهربون شو
بزار در کنار تو سامون بگیرم



صدا کن عزیزم صدا کن مرا
از این بند غربت رها کن مرا
دل از این جدائی به تنگ آمده
گرفتار عشق و وفا کن مرا


صدام کن عزیزم دلم کوه درده
نمیدونی با من غریبی چه کرده
من این سوی دنیا زمین گیرم از عشق
سراغم نگیری میمیرم از عشق

صدا کن عزیزم صدا کن مرا
از این بند غربت رها کن مرا
دل از این جدائی به تنگ آمده
گرفتار عشق و وفا کن مرا







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل صدا كن مرا احمد آزاد دانلود آهنگ بیکلام صدا كن مرا احمد آزاد Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ صدا كن مرا احمد آزاد صدا كن مرا احمد آزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ صدا كن مرا احمد آزاد با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول صدا كن مرا احمد آزاد دانلود آهنگ جدید صدا كن مرا احمد آزاد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو