loading...

98music07

متن مداحی جواد مقدمای شاه و امیرمای شاه و امیرم در دامت اسیرم عاقبت از هجر و از دوریت می میرمگیسویت طناب دارم هر چی دارم از تو دارم لا اقل وقت جون دادن یک لحظه بیا کنارم حسین وای از داغ کربلا تو قلبم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 141 یکشنبه 04 فروردین 1398


متن مداحی جواد مقدم
ای شاه و امیرم

ای شاه و امیرم در دامت اسیرم

عاقبت از هجر و از دوریت می میرم

گیسویت طناب دارم هر چی دارم از تو دارم

لا اقل وقت جون دادن یک لحظه بیا کنارم

حسین وای

از داغ کربلا تو قلبم آتیشه

با یاد شیش گوشه می سوزم همیشه



ای شاه تشنه لب حسین زمزمه هر لب حسین

ای فرمانروای هستی ذکر قلب زینب حسین

حسین وای

باز از تو می خونم با عشق و شور و شین

پر زده مرغ دل تا بین الحرمین

کربلا دیوونم کردی کربلا ویرونم کردی

من که آواره نبودم کربلا بیخونم کردی

حسین وای







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو