loading...

98music07

دانلود آهنگ دلخواه رضا کرد ….. ♬♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪♬ ….. عشق من دلخواه من، بی وفا برو، بی وفا ♯♪♩♩ سیر و ستاره برو دوباره، برو می دل خواه بی وفا ♯♪♩♩ می گل یاسی، عشق و احساسی، برو دلخواه بی وفا ♯

♥حسـ ــین♥ بازدید : 159 پنجشنبه 17 مرداد 1398

دانلود آهنگ دلخواه رضا کرد

….. ♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..
عشق من دلخواه من، بی وفا برو، بی وفا♩♩
سیر و ستاره برو دوباره، برو می دل خواه بی وفا♩♩
می گل یاسی، عشق و احساسی، برو دلخواه بی وفا♩♩
با همه سردی، با من خشبختی برو دلخواهبی وفا♩♩
می قلب خون، عشق جون جونی، برو می دلخواه بی وفا♩♩
ساحل و دریا، عشق بی همتا، برو می دلخواه بی وفا♩♩

 

 

ساز بی رنگی، می خسته تنی، برو دلخواه بی وفا♩♩
قسمت همینه، عشق بی کینه، برو دلخواه بی وفا♩♩
می دل داینه درد روزگار سرد، برو می دلخواه بی وفا♩♩
نکن تو برمه، می دل غمگینه، برو می دلخواه بی وفا♩♩
می دل و دنیا می قشنگ دلخواه، برو دلخواه بی وفا♩♩
ستاره و ماه، عشق بی وقا، برو می دلخواه بی وفا♩♩
شاعر.. عباس بردون

…..
♪♪♪🎵🎶🎵♪♪♪ …..

رضا کرد دلخواه

 

 

 

منبع سویل موزیک







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دلخواه رضا کرد لینک مستقیم دانلود آهنگ دلخواه رضا کرد کد آهنگ پیشواز دلخواه رضا کرد برای ایرانسل متن آهنگ دلخواه رضا کرد کد آهنگ پیشواز دلخواه رضا کرد برای همراه اول دانلود ریمیکس دلخواه رضا کرد دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دلخواه رضا کرد با کیفیت 320 دانلود آهنگ بی کلام دلخواه رضا کرد دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو