loading...

98music07

,    متن اهنگ دوست دارم قسم به اون خدا,    متن آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم,    اهنگ دوست دارم به اون خدا به عشقمون,  &nb

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 سه شنبه 09 بهمن 1397


,    متن اهنگ دوست دارم قسم به اون خدا
,    متن آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم
,    اهنگ دوست دارم به اون خدا به عشقمون
,    کلیپ دوست دارم به اون خدا
,    کد پیشواز همراه اول دوست دارم به اون خدا
,    متن اهنگ مهدی احمدوند به نام دوست دارم
,    متن آهنگ سرگیجه مهدی احمدوند
,    موزیک ویدیو مهدی احمدوند دوست دارم
,    متن اهنگ مهدی احمدوند بمون

,   

دارم سر گیجه میگیرم♫
نیستی غم میچرخه دورم♫
تو این روزا که دوری تو♫
همیشه من همین طورم♫
همش دلشوره میگیرم روزایی که از من دوری♫
روزایی که از تو دورم همش غمگینم اینجوری♫
دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم♫
خدا تورو آورده واسه من بمون نرو همین آرزوم♫
عشق تویی شدی تموم زنگیم فقط بگو همیشه باهمیم♫
بمون بزار یه راهی پیش روم♫
همش دلشوره میگیرم روزایی که از من دوری♫
روزایی که از تو دورم همش غمگینم اینجوری♫
همش دلتنگ تو میشم اتاقم مثل زندونه♫
یه احساسی به تو دارم این احساس از تو پنهونه♫
دوستت دارم به اون خدا به عشقمون قسم♫
خدا تورو آورده واسه من بمون نرو همین آرزوم♫
عشق توی شدی تموم زنگیم فقط بگو همیشه باهمیم♫
بمون بزار یه راهی پیش روم♫

https://upmusics.com/







برچسب ها متن اهنگ دوست دارم قسم به اون خدا متن آهنگ مهدی احمدوند دوست دارم به اون خدا به عشقمون قسم اهنگ دوست دارم به اون خدا به عشقمون کلیپ دوست دارم به اون خدا کد پیشواز همراه اول دوست دارم به اون خدا متن اهنگ مهدی احمدوند به نام دوست دارم متن آهنگ سرگیجه مهدی احمدوند موزیک ویدیو مهدی احمدوند دوست دارم متن اهنگ مهدی احمدوند بمون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو