loading...

98music07

  دانلود آهنگ چشاتو ببندو برو از پیشم نمونو تیشه نزن تو به ریشم💔 انقده گریه کردم که تو اوج جوونی سرد و شکستم💔💔 تا حالاشم ازت کم بد ندیدم😔 برو پیش همونا که از من عزیزن چه لزومی داشت که بد من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 چهارشنبه 15 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ چشاتو ببندو برو از پیشم

نمونو تیشه نزن تو به ریشم💔

انقده گریه کردم که تو اوج جوونی سرد و شکستم💔💔

تا حالاشم ازت کم بد ندیدم😔

برو پیش همونا که از من عزیزن

چه لزومی داشت که بد منو بگی

آخه بیست چاری میدونم تو تو توهمی

 

 

جدیدا دوردورکی شدی زیاد میبیننت تو شهر😏😏

من تو خونه نشستم اما میرسه به گوشم

شنیدم تعجب کردم با شاخا میپری راستی

آخه قدت کوتاست پاهات نمیرسه به شاسی😏😏💔

شبا با بغض میخوابم صبحا نفرتی پاشم

🖤🖤🥀

Download







برچسب ها دانلود آهنگ جدید چشاتو ببندو برو از پیشم دانلود آهنگ بیکلام چشاتو ببندو برو از پیشم کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشاتو ببندو برو از پیشم دانلود آهنگ چشاتو ببندو برو از پیشم با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ چشاتو ببندو برو از پیشم چشاتو ببندو برو از پیشم متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول چشاتو ببندو برو از پیشم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو