loading...

98music07

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بانو Download New Song Milad Babaei Ft Alireza Azar  Banoo دانلود آهنگ بانو از میلاد بابایی دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 105 دوشنبه 07 بهمن 1398

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بانو

Download New Song Milad Babaei Ft Alireza Azar  Banoo

دانلود آهنگ بانو از میلاد بابایی

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

متن آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بانو

تمامه آرزوهایه منی بانو , همه چیزی که از دنیا طلب دارم

نمیشه از جهانی که تو رو داره , برای لحظه ای هم دست بردارم

تمامه آرزوهایه منی بانو , آهای بانویه نور و عطرو ابریشم

تو گرما گرمه این دنیایه عاشق کش

 

یه لحظه سایه برداری تلف میشم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم , یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا , همیشه مَرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مَردُمه دنیا

همیشه مرده روزایه سیاه بودم

تو اقیانوسه تنهایی گرفتارم , بریدمو آب رفتم دردو دل دارم

بزن باد موافق راهمو وا کن , یه عالم قایقه مونده به گل دارم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم , یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مردمه دنیا , همیشه مَرده روزایه سیاه بودم

یه لحظه سر بچرخونی تلف میشم

یه لحظه رو بگیری پاک نابودم

منی که تو نگاه مَردمه دنیا

همیشه مَرده روزایه سیاه بودم

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی به نام بانو در نیوسانگ

دانلود آهنگ

پخش آنلاین آهنگ :







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو