loading...

98music07

متن آهنگ عمران به نام توله ی دی به درخواست سایت رسمی عمران http://www.emran-fans.tk خاطره نساز تقاص خاطره جنونههمه میگن نزار  عکساش پیشت بمونهیه وقت دیوونه میشی و هر شب حاله من همینهدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 99 پنجشنبه 03 آبان 1397

متن آهنگ عمران به نام توله ی دی

به درخواست سایت رسمی عمران 
http://www.emran-fans.tk

 

خاطره نساز تقاص خاطره جنونه

همه میگن نزار  عکساش پیشت بمونه

یه وقت دیوونه میشی و هر شب حاله من همینه

دیدی میخندی کسی بغضت و نبینه

دمت گرمه سرت گرمه

مستم تو نشستی با کیا

کفتی چشم بزار چشامو بستم


مگه تا چند بلدم بشمارم   بگو بیا

خندا با همه اس ولی با من سردی




تا حالا تو مستی گریه کردی؟

همه بهم میگن عشقت مال مردمه

ولی تو تا وسط زندگیم گومه

تاوان شکستن غرور یه مرد

مادرم عشکم و دید نفرینت کرد

گفتم هوام و داره اما پشتم پر نشد

خدا بزرگ بود تو دلم جا نشد

خواستم فراموشت کنم دیدم نمیتونم

نشد چشمات افتاد به جونم

تو چی؟ دلت تنگ شده یه زره؟
اون که میاد و یهو میزنه به سرم

شادی کنارم و اونقد مست

کلی خاطره ته یه کوچه ی بن بست

بی معرفت روزا چطور میگذره؟
من که هر روزم بی تو یه روز جمعه اس

بهم رسیدیم اما گذشتیم چه ساده

شیرین من تو بغل کدوم فرهاده؟

 برو بهش بگو بگو من بد بودم

تو خودت نبودی ولی من خودم بودم

گفتی مال همیم ولی این زمونه نذاشت

این شهر لعنتی چش دیدنم و نداشت

راتو کشیدی تو که بلد نبودی نقاشی

 جهنم یعنی بهشتی که تو توش نباشی

***

پشتت به کی گرم شده که اینجوری تو باهام سردی

کی زیر پات نشسته که پشت من و خالی کردی

جلو چشات شکستم و شکستن من و دیدی

 به همین بغض لعنتی یه روز تقاصشو میدی

***

اونم توله ی دی بود

رهور ماشین

چی میپوشی واسش؟

هه

اگه پوشیده باشی

من اسیر تو دلگیرم

و درگیر تو خط بکش چشتو منم دورتو

میمردم واسه تو تو نداشتی حسی

دیگه آزادی هر جا میری برو

به خودت برس یه روز به منم میرسی

کی دنیامو گرفت؟بگو دنیامو بگیرم

وقتی یکی اسمتو میگه آتیش میگیرم

 دلش سوخت واسم هر کی من و دیده

سیگارای آخر شبم بوی تو رو میده

برس به زندگیت یکی اینجا از زندگی سیره

اگه یکی بهت دست بزنه عمران میمیره

لعنت به کسایی که نگات میکنن

بشکنه دستی که دستاتو میگیره

پیشت بودم چشاتو به غریبه دوختی

 جون چشات چشامو چند فروختی؟

کی زیر پات نشست؟تو دنیای من تویی

ده لعنتی تو لای حرف مردمی

ولی الان دستایه کی میخوره به تنت؟
اگه خدا تو رو ببخشه نمیبخشمت

 عشق دیگه واسم ته حماقته

ببین ته عشق تو حسن ندامته

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو