loading...

98music07

آهنگ چنان عاشق بشم بارون بگیره امید جهانLyrics Music Chenan Ashegh Besham Baroon Begire Omid Jahan F.t Amin Gholami♫♫♫میخوام این دست سردم جون بگیرهچنان عاشق بشم بارون بگیرهمیخوام مجنون بشم لیلی ببینهک

♥حسـ ــین♥ بازدید : 83 دوشنبه 29 بهمن 1397



آهنگ چنان عاشق بشم بارون بگیره امید جهان

Lyrics Music Chenan Ashegh Besham Baroon Begire Omid Jahan F.t Amin Gholami


♫♫♫

میخوام این دست سردم جون بگیره
چنان عاشق بشم بارون بگیره
میخوام مجنون بشم لیلی ببینه
که عشقم به دلش خیلی بشینه
میخوام دستاتو حس کنم تو دستام
خدا پایین بیاد بین نفسهام


این حس خوبو از چشمای تو دارم


عاشق میمونم وقتی هستی کنارم
دنیای خوبی تو چشماته عزیزم
باشی میمونم تویی تو همه چیزم

♫♫♫

دلم میخواد باتو آروم بگیره
که احساسم سرو سامون بگیره
بیا نازم نزن آتیش بجونم
که عشق تو شده ورد زبونم
پر از آتیشه گرمای وجودت
نرو آتیش میگیرم با نبودت
این حس خوبو از چشمای تو دارم
عاشق میمونم وقتی هستی کنارم
دنیای خوبی تو چشماته عزیزم
باشی میمونم تویی تو همه چیزم

♫♫♫

میخوام این دست سردم جون بگیره
چنان عاشق بشم بارون بگیره
میخوام مجنون بشم لیلی ببینه
که عشقم به دلش خیلی بشینه
میخوام دستاتو حس کنم تو دستام
خدا پایین بیاد بین نفسهام

این حس خوبو از چشمای تو دارم
عاشق میمونم وقتی هستی کنارم
دنیای خوبی تو چشماته عزیزم
باشی میمونم تویی تو همه چیزم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو