loading...

98music07

,    ,    متن آهنگ دوست دارم پسرم,    آهنگ دوستت دارم پسرم,    متن اهنگ جدید دوست دارم عشقم,    اهنگ احساسی دوست دارم, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 68 چهارشنبه 10 بهمن 1397


,   

,    متن آهنگ دوست دارم پسرم
,    آهنگ دوستت دارم پسرم
,    متن اهنگ جدید دوست دارم عشقم
,    اهنگ احساسی دوست دارم
,    پسرم دوستت دارم پروفایل
,    شعر پسرم دوستت دارم
,    متن آهنگ عشقم دوستت دارم
,    آهنگ شاد دوست دارم
,    متن آهنگ شاد پسرم

,   

پسرم
روشنی نور دوچشمان منی دوست دارم
بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی دوستت دارم
پسرم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی بابا
روح من جان من و شادی دوران منی دوستت دارم
پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم
غنچه نورس من باغ گلستان منی دوستت دارم…

متن زیبا برای پسرم

یک نفر باشد..
که وقتی نکاهش میکنی..
نه اینکه غصه هایت یادت برود ..
نه..
ولی یادت بیاورد ..
دلیل بزرگتری برای خوشحال شدن داری..
وتو پسرم..
بزرگترین دلیلی
عزیزترینم❤❤

تبریک تولد به پسرم

به خاطر تو هم شده همیشه آبی می مانم

به خاطر تو هم شده تمام روزهای بعد از این مهربانتر خواهم شد

دلم میخواهد زودتر دستهایت را بگیرم

زودتر روی دستهایم تکانت دهم بخوابی

زودتر برایت با زبان کودکانه قصه بگویم

بهانه بگیری و من کلافه شوم

بریزی

بپاشی

و من حرص هایم را سر بیخیالی خالی کنم

جملات کوتاه برای پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

  جان منی از این عزیزتر نمی شود

جان منی و خوش به حالت که مادرت

تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریا کشف کرده دوست دارد

برایت یک مشت بوسه میفرستم

باز هم هست

از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام

متن زیبا برای فرزند پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

  در بنفشه زار چشم تو

من زبهترین بهشت ها گذشته ام

من به بهترین بهار ها رسیده ام

تو همزبان بهترین دقایق حیات من

لحظه های هستی من از تو پرشده ست

متن زیبا برای فرزند پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

دنیا بزرگه ولی تو

یه دل بزرگتر از دنیا داری

عزیزم با این چشای مهربون

تو دل هر کی که خوبه جا داری

متن زیبا برای فرزند پسر - متن مادرانه برای فرزند - متن زیبا در مورد فرزند پسر - جملات زیبا در مورد فرزند پسر - جملات زیبا برای پسرم - جمله زیبا برای پسرم - متن زیبا برای پسرم - متن در مورد پسر - متن برای پسر - متن مادرانه -متن زیبا برای فرزند پسر: جملات زیبا در مورد فرزند پسر ، تبریک تولد به پسرم

متن زیبا برای فرزند پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

  وقتی در کنارم نیستی

گویی گمشده‌ای دارم که چون سرگردانان پیاپی در جستجویش هستم

گمشده‌ای عزیز و دوست داشتنی

دلخوشی همیشگی روزهای سختم

شادی بخش قلب خسته‌ام

تو بهترین هدیه خداوند به من هستی عزیزدلم

متن زیبا در مورد پسرا

  کوچک رویایی من

دنیا اگر خودش را بکشد نمیتوان

به عشق من به تو شک کند

تمام بودنت را حس می کنم

متن زیبا برای فرزند پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

پسرم

یک بهار، یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان رادیدی

از این پس همه چیز تکراریست

جز مهربانی

متن زیبا برای فرزند پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

میخواهم به خورشید بفهمانم

تو پر نورتری

تو زیبا تری

به دنیا بفهمانم تو برای من

از هر چیز دیگر مهم تری

متن زیبا برای فرزند پسر، جملات عاشقانه برای فرزند پسر، جملات زیبا برای فرزند پسر

پسرم ! وقتی که به تو نگاه میکنم

نمیتونم وجود خدا رو منکر بشم

آخه فقط خدا میتونسته

موجودی رو به زیبایی و حیرت انگیزی تو خلق کرده باشه

https://persianbax.ir/







برچسب ها متن آهنگ دوست دارم پسرم آهنگ دوستت دارم پسرم متن اهنگ جدید دوست دارم عشقم اهنگ احساسی دوست دارم پسرم دوستت دارم پروفایل شعر پسرم دوستت دارم متن آهنگ عشقم دوستت دارم آهنگ شاد دوست دارم متن آهنگ شاد پسرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو