loading...

98music07

میخوابم خوابتو میبینم بیدارم پیشه تو میشینم وقتی هم نیستی کنار من عکساتو هی دورم میچینم   از وقتی تو دامت افتادم از درد تنهایی آزادم یادم هست هر چی که بهت گفتم مردونه پای تو وایسادم  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 یکشنبه 15 اردیبهشت 1398

میخوابم خوابتو میبینم بیدارم پیشه تو میشینم

وقتی هم نیستی کنار من عکساتو هی دورم میچینم

 

از وقتی تو دامت افتادم از درد تنهایی آزادم

یادم هست هر چی که بهت گفتم مردونه پای تو وایسادم

 

خواهش کردم ازت که با من باشی فقط دستامو بگیری بگی جایی نمیری جز با من

آرومم کن عزیز بی من اشکاتو نریز باور کن منو تا دلای ما یکی باشن

 

دنیام بند توئه مات لبخند توئه وقتی عطر تنت میپیچه تو هوای این خونه

 

میشم مست چشات میمیرم واسه نگاهت لب تر کن تا دلم تا آخرش باهات بمونه

 

تکست آهنگ آرومم کن امین آریا

 

باور کن حرفام همش راسته قلبم از دنیا تو رو خواسته

حسه تو نسبت به من خوبه حسه من نسبت به تو خاصه

 

با عشقت دردامو یادم رفت تنهایی از قلبه سادم رفت

میدونی وقتی نگاهم کردی قلبمو دست تو دادم رفت

 

 

 

 

خواهش کردم ازت که با من باشی فقط دستامو بگیری بگی جایی نمیری جز با من

آرومم کن عزیز بی من اشکاتو نریز باور کن منو تا دلای ما یکی باشن

 

دنیام بند توئه مات لبخند توئه وقتی عطر تنت میپیچه تو هوای این خونه

میشم مست چشات میمیرم واسه نگاهت لب تر کن تا دلم تا آخرش باهات بمونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو