loading...

98music07

,    متن شعر کرببلا ای کاش من مسافرت بودم,    دانلود نوحه کربلا ای کاش من مسافرت بودم بنی فاطمه,    کرببلا ای کاش من مسافرت بودم سید مجید بنی فاطمه, &

♥حسـ ــین♥ بازدید : 1369 یکشنبه 11 آذر 1397


,    متن شعر کرببلا ای کاش من مسافرت بودم
,    دانلود نوحه کربلا ای کاش من مسافرت بودم بنی فاطمه
,    کرببلا ای کاش من مسافرت بودم سید مجید بنی فاطمه
,    دانلود نوحه کرببلا ای کاش من مسافرت بودم
,    کد پیشواز کربلا ای کاش من مسافرت بودم
,    کد پیشواز همراه اول کربلا ای کاش من مسافرت بودم
,    کربلا ای کاش منم مسافرت بودم
,    دانلود مداحی من موج فراتم
,    کاش منم زائرت بودم

کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم

محرمی کاش میشد که زائرت بودم

مسافرت بودم مسافرت بودم

ذکر حسین این شب ها شده گل آهنگم

از حرم اربابم نگو که دل تنگم

دوباره دل تنگم دوباره دل تنگم

من موج فراتم که همش در تب و تابم

از کرب و بلا برام نگین خیلی خرابم

دل تنگ حسینه بین الحرمینه

----------

کرب و بلا میدونی چقدر گرفتارم

کبوتر زخمی صحن علمدارم

صحن چشام ابری بارون الماسه

روح و دل و جون من تو کف العباسه

دل پیش عباسه دل پیش عباسه

کاشکی به زیارتش بشیم دوباره نائل

دل پر میزنه تا که میگن یاابوفاضل

ساقی مؤدب ای حامی زینب

 

https://emam8.com/







برچسب ها متن شعر کرببلا ای کاش من مسافرت بودم دانلود نوحه کربلا ای کاش من مسافرت بودم بنی فاطمه کرببلا ای کاش من مسافرت بودم سید مجید بنی فاطمه دانلود نوحه کرببلا ای کاش من مسافرت بودم کد پیشواز کربلا ای کاش من مسافرت بودم کد پیشواز همراه اول کربلا ای کاش من مسافرت بودم کربلا ای کاش منم مسافرت بودم دانلود مداحی من موج فراتم کاش منم زائرت بودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو