loading...

98music07

رفتن واسه من سخته ولی چاره ی کاره موندن دیگه اینجا واسه من فایده نداره با خاطره ها میشه دوباره زندگی کرد من میرم و خط می خورم از این دفتر درد گریه نکن که این نفس می گیره قلب من از

♥حسـ ــین♥ بازدید : 187 پنجشنبه 03 آبان 1397

رفتن واسه من سخته ولی چاره ی کاره 
موندن دیگه اینجا واسه من فایده نداره 
با خاطره ها میشه دوباره زندگی کرد 
من میرم و خط می خورم از این دفتر درد 
گریه نکن که این نفس می گیره


قلب من از دست غمت می میره

قصه من از اولش غمگین بود 
غصه نخور که دیگه قسمت این بود 
با رفتن من دنیا به آخر نرسیده 
غربت سخته اما کسی فردا رو ندیده 
شاید که دل تو با جدایی نمی سازه 
اما راه قلب من و تو همیشه بازه 

گریه نکن که این نفس می گیره 
قلب من از دست غمت می میره 
قصه من از اولش غمگین بود 
عصه نخور که دیگه قسمت این بود







برچسب ها دانلود آهنگ غربت مسعود سعیدی کیفیت 320 دانلود آهنگ غربت مسعود سعیدی متن آهنگ غربت مسعود سعیدی دانلود آهنگ غربت مسعود سعیدی ریمیکس Remix دانلود رایگان اهنگ غربت مسعود سعیدی کد آهنگ پیشواز ایرانسل غربت مسعود سعیدی کد آهنگ پیشواز همراه اول غربت مسعود سعیدی کد آوای انتظار همراه اول غربت مسعود سعیدی اکورد آهنگ غربت مسعود سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو