loading...

98music07

متن آهنگ باهمیم از گروه دکور اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات oun manam barat donyaro barat avaz kardam o jonamam fadat عاشقونه کردم اون صدای خنده هات asheghone kardam oun seday

♥حسـ ــین♥ بازدید : 106 یکشنبه 15 مهر 1397

متن آهنگ باهمیم از گروه دکور

اون منم برات دنیارو برات عوض کردم و جونمم فدات

oun manam barat donyaro barat avaz kardam o jonamam fadat

عاشقونه کردم اون صدای خنده هات

asheghone kardam oun sedaye khandehat

منو دیوونه کرده دیگه بگه جونم برات بزار بگم برات

 

mano divone karde dige bege jonam barat bezar baegam barat

چه کاری تو دادی دستم حالت نگات

che kari to dadi dastam halat negat

وقتی چشم تو چشممی مثل این صدات

vaghti cheshm to chehsmami mesl in sedat

اگه باشه به جز تو دیگه به چشمم نمیاد

age bashe be joz to dige be cheshmam nemiyad

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

تو آخر احساسی و اما منو بیشتر

to akhe ehsasi o ama mano bishtar

از اینی که هستم حیرون نکن

az ini ke hastam heyronam nakon

اگه حس میکنی قلب تو همراه منه

age hes mikoni ghalb to hamrah mane

حرفای دلتو دیگه پنهون کن

harfaye deleto dige penhon kon

تو آروم و من آخر بی طاقتم

to arom o man akhr bi taghatam

هر جوری که باشم پیش تو راحتم

har jori ke basham pish to rahatam

هر چی که بخوای از دل من دور شی

har chi ke bekhay az del man dor shi

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

ترانه آهنگ باهمیم از گروه دکور

تو آروم و من آخر بی طاقتم

to arom o man akhr bi taghatam

هر جوری که باشم پیش تو راحتم

har jori ke basham pish to rahatam

هر چی که بخوای از دل من دور شی

har chi ke bekhay az del man dor shi

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

با همین به همین خوشه قلبامون

ba hamin be hamin khoshe ghalbamon

باز همون میمونه این شب و روزامون

ba hamon mimone n shab o rozamon

http://www.bibakmusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو