دانلود آهنگ مجید خراطها تغییر کردی

Download Music Majid Kharatha Taghieer Kardi

آهنگ مجید خراطها بنام تغییر کردی

ولی باز به تو حسی خاص دارم عزیزم خوب منم احساس دارم

از عشقت بی رمق شد تارو پودم منو برگردون اون جایی که بودم

ترانه و آهنگ:مجید خراطها+میکس و مسترینگ:مجید الله یاری،مجید خراطها+

تنظیم:مجتبی لطفی،مجید الماسی،سروش طباطبایی،مجید خراطها

دانلود آهنگ مجید خراطها تغییر کردی

 

متن آهنگ تغییر کردی از مجید خراطها

اگر غم هاتو از یادت نبردم ولیکن پا به پاهات غصه خوردم
اگر به قول تو هیچی نداشتم ولی از مهربونی کم نذاشتم

اگر واسه تو دلگرمی نبودم ولی در حد سرگرمی که بودم
بی انصافی نکن تغییر کردی منو از زنده بودن سیر کردی

ولی باز به تو حسی خاص دارم عزیزم خوب منم احساس دارم

Vali baz be to hesi khas daram azizam khob manam ehsas daram

از عشقت بی رمق شد تارو پودم منو برگردون اون جایی که بودم

Az eshghet bi ramagh shod taro podam mano bargardon on jayi ke boodam

ترانه آهنگ تغییر کردی از مجید خراطها

پیشم بودی ولی مغرور بودی بهت نزدیک بودم،دور بودی
ستاره بودی اما توی شبهام همیشه سر و سوت و کور بودی

بلاهایی سرم آوردی اما بگو من کی شکایت کرده بودم
بیا برگرد همونجوری که رفتی به بی مهریت هم عادت کرده بودم

کی مثل من کنارت پا به پا بود کی با خوب و بد تو زندگی کرد
چقد آسون تو رفتی و ندیدی یکی پشت سرت خون گریه میکرد

ولی باز به تو حسی خاص دارم عزیزم خوب منم احساس دارم

Vali baz be to hesi khas daram azizam khob manam ehsas daram

از عشقت بی رمق شد تارو پودم منو برگردون اون جایی که بودم

Az eshghet bi ramagh shod taro podam mano bargardon on jayi ke boodam