loading...

98music07

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هدیه ایرون سیاوش صحنه,کد آهنگ پیشواز همراه اول هدیه ایرون سیاوش صحنه,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه کیفیت 320,Download New Music,کد آوای انتظار همراه اول هدی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 چهارشنبه 28 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل هدیه ایرون سیاوش صحنه,کد آهنگ پیشواز همراه اول هدیه ایرون سیاوش صحنه,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه کیفیت 320,Download New Music,کد آوای انتظار همراه اول هدیه ایرون سیاوش صحنه,دانلود موزیک جدید,متن آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه,دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه ریمیکس Remix,دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه,

 آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه
 
 
دانلود موزیک ویدیو هدیه ایرون
از اونور دنیا باز نامه رسیده
چه عاشقونه عکسمو برام کشیده

گوشش نوشته تا ابد گرفتار
با اهنگو ترانه هام تا صبح میمونه بیدار

با گونه های خیسم واسه اون مینویسم
به اون وفادار به اون عزیزم

هدیه من به اون فقط ترانه هامه
روزی که نامه هاش نیاد مرگ صدامه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون
تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون


جای بوست روی نامه هان شیرینه
چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون
تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

جای بوست روی نامه هات شیرینه
چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

با گونه های خیسم واسه اون مینویسم
به اون وفادار به اون عزیزم

هدیه من به اون فقط ترانه هامه
روزی که نامه هات نیاد مرگ صدامه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون
تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

جای بوست روی نامه هان شیرینه
چون که از دلت میاد میاد به دل میشینه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون
تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

جای بوست روی نامه هان شیرینه
چون که از دلت میاد میاد به دل میشینه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون
تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

جای بوست روی نامه هان شیرینه
چون که از دلت میاد میاد به دل میشینه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل هدیه ایرون سیاوش صحنه کد آهنگ پیشواز همراه اول هدیه ایرون سیاوش صحنه دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه کیفیت 320 Download New Music کد آوای انتظار همراه اول هدیه ایرون سیاوش صحنه دانلود موزیک جدید متن آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه ریمیکس Remix دانلود آهنگ هدیه ایرون سیاوش صحنه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو