loading...

98music07

 یه شاخه گل برام آوردیدل منو برداشتی بردیلبخندت پیشم گذاشتیریشه عشق تو قلبم کاشتیای وای ای وای عاشق شدم دوبارهاین بار این دل راه فرار ندارهای وای ای وای عاشق شدم دوبارهاین بار این دل راه فرار ندا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 51 چهارشنبه 28 شهریور 1397

 یه شاخه گل برام آوردیدل منو برداشتی بردی

لبخندت پیشم گذاشتیریشه عشق تو قلبم کاشتی

ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره
ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره

صدای تو گوشم مونده



دیگه هوات واسم نمونده

با یاد تو شبا بیدارم 


روزا همش در انتظارم

ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره
ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره

زیباترین هدیه برام این شاخه گل بود
قشنگ ترین یادگاری تو یه قلب من بود
قشنگ ترین یادگاری تو یه قلب من بود

این دل عاشقم رو من از تو دارم
اسم تو رو عزیز دلم می زارم
اسم تو رو عزیز دلم می زارم

ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره
ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره

یه شاخه گل برام آوردیدل منو برداشتی بردی

لبخندت پیشم گذاشتیریشه عشق تو قلبم کاشتی

ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره
ای وای ای وای عاشق شدم دوباره
این بار این دل راه فرار نداره







برچسب ها تارا هدیه اهنگ دانلود تکست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو