loading...

98music07

,    دانلود آهنگ دیوونم بهنام بانی,    متن اهنگ من یه دیوونم بهنام بانی,    دانلود اهنگ بهنام بانی یه جورایی دلم گیره,    دانلود اهنگ یه جور

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 دوشنبه 19 شهریور 1397


,    دانلود آهنگ دیوونم بهنام بانی
,    متن اهنگ من یه دیوونم بهنام بانی
,    دانلود اهنگ بهنام بانی یه جورایی دلم گیره
,    دانلود اهنگ یه جورایی دلم گیره 320
,    دانلود آهنگ بهنام بانی چی بگم
,    دانلود آهنگ بهنام بانی بسمه
,    اهنگ من یه دیوونم شب و روزم یکیه
,    دانلود آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده
,    دانلود آهنگ بهنام بانی همه دنیام
,   

http://next1.ir/

متن آهنگ من یه دیوونم از بهنام بانی :

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

یه جورایی دلم گیره یه جورایی حواسم نیست

کلافم من یه وقتایی که عطرت رو لباسم نیست

تو دنیامی نمیزارم یه مو حتی ازت کم شه

بمون پیشم نزار دنیا برای من جهنم شه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

♫   ♫   ♫   ♫

♫   ♫  NEXT1.IR  ♫   ♫

♫   ♫   ♫   ♫

 فکرت میزنه باز به سرم

وقتی خالیه دور و ورم

انگار همه دنیای من شدی تو

عزیزم

از من نشدی دور یه قدم

ساختی با همه خوب و بدم

حال منو کی میدونه جز خوده تو

عزیزم عزیزم

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

من یه دیوونم که باشی زنده میمونه

عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه

من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه

قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه

♫   ♫  نکست وان  ♫   ♫

هم اکنون گوش کنید







برچسب ها دانلود آهنگ دیوونم بهنام بانی متن اهنگ من یه دیوونم بهنام بانی دانلود اهنگ بهنام بانی یه جورایی دلم گیره دانلود اهنگ یه جورایی دلم گیره 320 دانلود آهنگ بهنام بانی چی بگم دانلود آهنگ بهنام بانی بسمه اهنگ من یه دیوونم شب و روزم یکیه دانلود آهنگ بهنام بانی عاشقم کرده دانلود آهنگ بهنام بانی همه دنیام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو