loading...

98music07

متن آهنگ آراد حیف من   سر در نمیارم تو داری میری و من پا پیش نمیذارم چی شده که این همه من از تو بیزارم من از تو بیزارم تو باعثش بودی پس توقع هم نداشته باش جلوت وایسم هیچ جوری شبیه قبلا نمیشی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 110 جمعه 16 شهریور 1397

متن آهنگ آراد حیف من

 

سر در نمیارم تو داری میری و من پا پیش نمیذارم

چی شده که این همه من از تو بیزارم من از تو بیزارم

تو باعثش بودی پس توقع هم نداشته باش جلوت وایسم

هیچ جوری شبیه قبلا نمیشی واسم نمیشی واسم

حیف من که این همه پات موندم اما داری میری

نه نمیشه باز بزارم قلبمو بازی بگیری

 

ارزشت کمتر از اون چیزیه که من فکر میکردم

رد شو با کارت نزار درد جدیدی روی دردم

حیف من که این همه پات موندم اما داری میری

نه نمیشه باز بزارم قلبمو بازی بگیری

ارزشت کمتر از اون چیزیه که من فکر میکردم

رد شو با کارت نزار درد جدیدی روی قلبم

♫♫♫

از چشمم افتاتدی تو میتونی که بری آزاد آزادی

دل که نه همش بهم دلشوره میدادی دلشوره میدادی

تو باعث دردی با کارات حس منو خیلی عوض کردی

نه نگو درست میشه میخوایی که برگردی نمیشه برگردی

حیف من که این همه پات موندم اما داری میری

نه نمیشه باز بزارم قلبمو بازی بگیری

ارزشت کمتر از اون چیزیه که من فکر میکردم

رد شو با کارت نزار درد جدیدی روی دردم

حیف من که این همه پات موندم اما داری میری

نه نمیشه باز بزارم قلبمو بازی بگیری

ارزشت کمتر از اون چیزیه که من فکر میکردم

رد شو با کارت نزار درد جدیدی روی قلبم

 

http://nicmusic.net/1396/09/heyfe-man/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو