loading...

98music07

آهنگ من و تو محسن یاحقی آلبوم گلهدانلود آهنگ  من و تو محسن یاحقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  من و تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ  من و تو محسن یاحقی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  من و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 137 جمعه 09 شهریور 1397

آهنگ من و تو محسن یاحقی آلبوم گله
دانلود آهنگ  من و تو محسن یاحقی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  من و تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ  من و تو محسن یاحقی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  من و تو محسن یاحقی,متن آهنگ  من و تو محسن یاحقی,دانلود آهنگ  من و تو محسن یاحقی رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  من و تو محسن یاحقی,

من، با یه دنیا خاطر ه تو ،تو به من گفتی برو
من ،چه جوری جدا شم از تو
من، میخوام از دنیا برم ،تو میگی تنهایی برو
من، میمیرم جدا شم از تو
من، با دلی خون از غم تو ، چی میشه بمونی با من
نگو شرم میکنم از تو


من ،با خودم میگم دل تو ،چرا بد میکنه با من
باشه دل میکنم از تو
رفتم از شهر خدا ستاره چیدم واسه تو
تو ستاره مو سوزوندی آخرش گفتی برو
آی دلت بسوزه بی رحم تو اسیر دلتی


کاش میدونستی عزیزم اون ستاره خودتی
تو سوزوندی خودتو با خودت منم سوزوندی
کاشکی دل نداشتی و جاش توی قلب من میموندی 







برچسب ها دانلود آهنگ من و تو محسن یاحقی کد آهنگ پیشواز همراه اول من و تو محسن یاحقی دانلود آهنگ من و تو محسن یاحقی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل من و تو محسن یاحقی متن آهنگ من و تو محسن یاحقی دانلود آهنگ من و تو محسن یاحقی رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول من و تو محسن یاحقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو