loading...

98music07

آهنگ قصه دل آرش قدیمیکسی اینجا درد عشقو نمی دونهحرفتو از توی چشمات نمی خونهوای از این دوره زمونه!!!تیر غم ها دلمو کرده نشونهگل حسرت تو دلم زده جوونهوای از این دوره زمونه!!!باز بی قراری ای دلچشم انتظار

♥حسـ ــین♥ بازدید : 270 یکشنبه 28 مرداد 1397

آهنگ قصه دل آرش قدیمی

کسی اینجا درد عشقو نمی دونه
حرفتو از توی چشمات نمی خونه
وای از این دوره زمونه!!!
تیر غم ها دلمو کرده نشونه
گل حسرت تو دلم زده جوونه
وای از این دوره زمونه!!!


باز بی قراری ای دل
چشم انتظاری ای دل
دیگه تو رو نمی خواد
کجای کاری ای دل 
تو موج غمهای حباب دلم
عاشقمو خونه خراب دلم
جون به کفی تو مکتب عاشقی
درس وفا رو فوت آب دلم
باز بی قراری ای دل
چشم انتظاری ای دل
دیگه تو رو نمیخواد
کجای کاری ای دل

خسته و افسرده دل مِی زده ام تا گلو
این دل عاشق ز من برده دگر آبرو
ناله ندارد اثر، در دل بی مهر او
تا که بگویم شبی قصه دل مو به مو
با همه ظلمی که او با دل من میکند
نبوده جز دیدنش در دل من آرزو
باز بی قراری ای دل
چشم انتظاری ای دل
دیگه تو رو نمی خواد
کجای کاری ای دل







برچسب ها متن آهنگ قصه دل آرش قدیمی دانلود آهنگ قصه دل آرش قدیمی کد آهنگ پیشواز همراه اول قصه دل آرش قدیمی دانلود آهنگ قصه دل آرش قدیمی رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول قصه دل آرش قدیمی کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصه دل آرش قدیمی دانلود آهنگ قصه دل آرش قدیمی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو