loading...

98music07

 آهنگ عشق کثیف رضایامیدونی که با حرفات زدی دلمو شکوندی نامردی کردی و باز پای عشقت نموندی گفتی برو شناختمت برو دیگه نمی خوامت چرا دوستم نداشتی و رفتی و تنهام گذاشتی...چرا هر چی عشق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 100 یکشنبه 21 مرداد 1397

 آهنگ عشق کثیف رضایا
میدونی که با حرفات زدی دلمو شکوندی 
نامردی کردی و باز پای عشقت نموندی 
گفتی برو شناختمت برو دیگه نمی خوامت 
چرا دوستم نداشتی و رفتی و تنهام گذاشتی...
چرا هر چی عشق بود همشو ول کردی رفتی
همه احساستو گرفتی و اما نگفتی
می خوام از چشام بخونی می خوام اینو تو بدونی


همه زندگیم مال تو بود من دوستت داشتم با همه وجود 
پسر اون رفته تو چرا می نالی از دوری اش
اون در آرامش و تو به سختی میخوابی از دوری اش
حلا یا ایراد از تو یا ایراد از اون 
می دونم کینه داری تو دل با این حال از اون
««« بابک »»» اشک نریز یه کم ساکت شو 
به کوری مخاطبت شده باز عاشق شو
بگو با یه خداحافظی کنه شادت کن
تو دیگه اونو نمیخوای اینو ثابت کن


یادته هر وقت که میذاشت سر رو شونه هات
از شادی جاری می شد تو اشک رو گونه هات
چرا چون فکر می کردی اون عاشقته نه؟
اما حیف تو بودی آدمی ساده مثل من...
فرقمون اینه تو به روت میاری و من نه 
فرقمون اینه تو خیلی عاشقی و من کم
پسر رسم عاشق کشی اینه
خوب چی کار کنم عاشق شدی دیگه عاشق شدی دیگه....
می دونم یه روز پشیمون میشی و بر میگردی
دیگه چشم دیدنتو ندارم چرا به من بد کردی؟
دیگه ازت بیزارم دیگه اسمتو نمیارم
تو حالا شدی برام مثل یه درد
دیگه هیچوقت پیشم برنگرد
دیگه نم خوام چشمام تو چشمای تو بیوفته
چرا باید پای عشق موند آخه اینو کی گفته
حواستو جمع کن غریبه همه عشقا فریبه
هر چی عشق کثیفه بی خیالش 
هر چی بی وفاست بزن تو حالش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو