loading...

98music07

 آهنگ عاشقم شو نوید نقش♫♫♫عاشقم شو بمون کنار من مال من شومیخوام برم رو ابرا بال من شوبمون و باعث خوبی حال من شوبرام تو امسال بهترین هدیه ی سال من شوعاشقم باش بمونی پیش من تو کاش ای کاشنبود تو غمه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 130 جمعه 19 مرداد 1397

 آهنگ عاشقم شو نوید نقش


♫♫♫

عاشقم شو بمون کنار من مال من شو
میخوام برم رو ابرا بال من شو
بمون و باعث خوبی حال من شو
برام تو امسال بهترین هدیه ی سال من شو




عاشقم باش بمونی پیش من تو کاش ای کاش
نبود تو غمه رو قلبم هست جاش
خدا یه کاری کن دارم دیوونه تر میشم براش
حالم بده کی جز تو میتونه خوبم کنه با حرفاش
یه کاری کن دارم دیوونه تر میشم
زمین به آسمون بیاد من از تو دست نمیکشم

یه کاری کن خدا نذار بمونه از پیشم نره
که اون منم که بعد اون همیشه غصه میخوره..







برچسب ها دانلود آهنگ عاشقم شو نوید نقش دانلود آهنگ عاشقم شو نوید نقش کیفیت 320 متن آهنگ عاشقم شو نوید نقش کد آوای انتظار همراه اول عاشقم شو نوید نقش کد آهنگ پیشواز همراه اول عاشقم شو نوید نقش کد آهنگ پیشواز ایرانسل عاشقم شو نوید نقش دانلود آهنگ عاشقم شو نوید نقش رمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو