loading...

98music07

آهنگ سلسله مو ایرج ای سلسله مو ناز نگاه تو بگردم الهی الهی ای خانه چشمان سیاه تو بگردم الهی الهی مردم به خدا بس که به من وعده نموندی به امروز به فردا یک دفعه سر قول و قرارت که نبود

♥حسـ ــین♥ بازدید : 203 سه شنبه 16 مرداد 1397

آهنگ سلسله مو ایرج

 ای سلسله مو ناز نگاه تو بگردم الهی الهی 
ای خانه چشمان سیاه تو بگردم الهی الهی 
مردم به خدا بس که به من وعده نموندی به امروز به فردا 
یک دفعه سر قول و قرارت که نبودی نه والا نه بلا 
بلا چشم مستت برده ناز شصت ام 
بلا چشم مستت برده ناز شصت ام


در هرجا بی پروا از عشق تو کردم حکایت 
از مهرت از نازت دارم گله ها بی نهایت 
می سوزم می سازم با داغِ دل سینه سوزم
می دانی می دانم آورده چه عشقت به روزم 
اما با تو یارم خیلی دوستت دارم


اما با تو یارم خیلی دوستت دارم

همه جا به بی وفایی 
مثلی به خوب رویان 
تو میان خوب رویان 
مثلی به بی وفایی
امان امان
آهاهاها......هاهاها
محبوب من

ای سلسله مو ناز نگاه تو بگردم الهی الهی 
ای خانه چشمان سیاه تو بگردم الهی الهی 
مردم به خدا بس که به من وعده نموندی به امروز به فردا 
یک دفعه سر قول و قرارت که نبودی نه والا نه بلا 
بلا چشم مستت برده ناز شصت ام 
بلا چشم مستت برده ناز شصت ام







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو