loading...

98music07

چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدیتو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدیبرای اولین باره که انقدر حال من خوبهدارم حس میکنم که قلبم دوباره میکوبهاین روزا حال من خوبهیه حس ِ دیگه ای دارم وقتی دستا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 جمعه 29 تیر 1397

چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدی
تو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدی
برای اولین باره که انقدر حال من خوبه
دارم حس میکنم که قلبم دوباره میکوبه


این روزا حال من خوبه
یه حس ِ دیگه ای دارم


وقتی دستای سردم رو
تو دستای تو میذارم
چقدر خوبه تو این روزا
به عشق تو گرفتارم
خودت میدونی من با تو
یه حال دیگه ای دارم

♫♫♫




چه گرمایی تو دستاته چه احساسی به من میدی
تو با آرامشت انگار به من دنیارو بخشیدی
به چشمای تو دلبستم به عشق تو چه خوشبینم
دارم دنیارو این روزا یه جور دیگه میبینم

این روزا حال من خوبه
یه حس ِ دیگه ای دارم
وقتی دستای سردم رو
تو دستای تو میذارم
چقدر خوبه تو این روزا
به عشق تو گرفتارم
خودت میدونی من با تو
یه حال دیگه ای دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو