loading...

98music07

متن آهنگ    بازوانت را به مستی حلقه كن برگردم    تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم    چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر    جز به آغوش چمن یا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 91 دوشنبه 18 تیر 1397



متن آهنگ
    بازوانت را به مستی حلقه كن برگردم
    تا بلرزد زیر بازوهای سیمینت تنم
    چهره زیبای خود را از رخ من وا مگیر
    جز به آغوش چمن یا دامن من جا مگیر
    راز عشق خویش را آهسته خوان در گوش من
    جستجو كن عشق را در گرمی آغوش من

    من تورا تا آسمان ها
    من تو را تابیكرنها


    از زمین تا كهكشانها
    دوست دارم میپرستم

    من تو را همچون اهورا
    من تورا همچون مسیحها
    همچون عطر پاك گلها
    دوست دارم میپرستم

    من تو را تا لحظه های انتظارم
    عاشقم با این نگاه بیقرارم
    من تورا با هستی خود با وجودم
    عاشقم با خون خود با تار پودم

    من تورا همچون پرستو
    یاسمنها نسترنها
    من تورا با آنچه هستی
    دوست دارم میپرستم


lمنبع:
https://talk.patoghu.com/thread186835.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو