loading...

98music07

,    دانلود اهنگ چشمای تو ماکان بند,    دانلود آهنگ ماکان بند بازیچه,    دانلود اهنگ چشای تو دست گذاشته رو دلم,    چشای تو ماکان باند, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 یکشنبه 17 تیر 1397




,    دانلود اهنگ چشمای تو ماکان بند
,    دانلود آهنگ ماکان بند بازیچه
,    دانلود اهنگ چشای تو دست گذاشته رو دلم
,    چشای تو ماکان باند
,    اهنگ چشای تو ماکان بند
,    دانلود اهنگ ماکان بند به نام پنجره
,    متن آهنگ چشای تو ماکان بند
,    دانلود آهنگ پنجره ماکان بند
,    اهنگ های ماکان بند
,   

http://behtaraneh.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%86%D8%B4%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%86%D8%AF/

چشای تو از ماکان بند

چشای تو دست گذاشته رو دلم ازم نخواه بگذرم اسون برم
صدای تو مثل لالایی واسم اون ور دنیا بری حتی این دل دنبالته بازم
این دل دیوونه همراته هر کجا بی من بری این قلب من پاته
این دل دلداده بدجوری بی تو انگاری که داغون و خراباته

==» تکست اهنگ چشای تو از سایت بهترانه «==

ازم نخواه که بگذرم بی تو برم باور نکن به هیشکی جز تو دل بدم
ازم نخواه تو فکر من نباشی تو نفسمی دلم میگه هواشی تو
این دل دیوونه همراته هر کجا بی من بری این قلب من پاته
این دل دلداده بدجوری بی تو انگاری که داغون و خراباته

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ چشمای تو ماکان بند دانلود آهنگ ماکان بند بازیچه دانلود اهنگ چشای تو دست گذاشته رو دلم چشای تو ماکان باند اهنگ چشای تو ماکان بند دانلود اهنگ ماکان بند به نام پنجره متن آهنگ چشای تو ماکان بند دانلود آهنگ پنجره ماکان بند اهنگ های ماکان بند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو