loading...

98music07

,    متن اهنگ محلی امیر قمی,    متن اهنگ محلی امیر قمی نیم نگاه,    متن اهنگ امیر قمی خامه شر بوشم شر,    متن اهنگ امیر قمی مستی,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 147 شنبه 07 دی 1398


,    متن اهنگ محلی امیر قمی
,    متن اهنگ محلی امیر قمی نیم نگاه
,    متن اهنگ امیر قمی خامه شر بوشم شر
,    متن اهنگ امیر قمی مستی
,    متن اهنگ امیر قمی بی وفایی
,    متن اهنگ مازندرانی امیر قمی نیم نگاه
,    متن اهنگ امیر قمی رابطه
,    متن اهنگ جدید امیر قمی
,    متن آهنگ نیم نگاه امیر قمی
,    متن آهنگهای محلی

 

چلچلا بوم کلی هاکنم تی ایوونی سر

خوایمه بزنم شی رگ قلبی دا بخردمه ترک

بشکنه می دست که خیلی شوره ونی نمک

بشکنه می دست که خیلی شوره ونی نمک

با این مره ونگا کنه یه جوری دل تنگ ها کنم

با این مره ونگا کنه یه جوری دل تنگ ها کنم

با اینکه بیه دم در مست مه میچرخن مه سر

بزومه به سیم آخر مسته …

آهنگ شمالی ساقی پیک پیک اوله

پاک کم مه تی شماره ره هرچی خاطره ره

حتی شیاد ول کم مه عشق نیمه کاره ره

سرده مه دست تنها درمه تو قفس 

تو هم شلی من گیرمه تنگی نفس

با این مره ونگا کنه یه جوری دل تنگ ها کنم

با این مره ونگا کنه یه جوری دل تنگ ها کنم

با اینکه بیه دم در مست مه میچرخن مه سر

بزومه به سیم آخر مسته …







برچسب ها متن اهنگ محلی امیر قمی متن اهنگ محلی امیر قمی نیم نگاه متن اهنگ امیر قمی خامه شر بوشم شر متن اهنگ امیر قمی مستی متن اهنگ امیر قمی بی وفایی متن اهنگ مازندرانی امیر قمی نیم نگاه متن اهنگ امیر قمی رابطه متن اهنگ جدید امیر قمی متن آهنگ نیم نگاه امیر قمی متن آهنگهای محلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو