loading...

98music07

میدونم نرفتم از یادت هنوز نیستی و تو گوشمه فریادت هنوز من شکارچی نگاه سردتم همین شکاری که در نرفته از دامت هنوز هنوزم هوایی میکنه منو هوای تو هنوزم میبوسه رویای منو لبای تو هنوزم حاضرم دنیارو بگیرم من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 35 سه شنبه 07 آبان 1398

میدونم نرفتم از یادت هنوز
نیستی و تو گوشمه فریادت هنوز
من شکارچی نگاه سردتم
همین شکاری که در نرفته از دامت هنوز
هنوزم هوایی میکنه منو هوای تو
هنوزم میبوسه رویای منو لبای تو
هنوزم حاضرم دنیارو بگیرم من برات
با اینکه میدونم من فرق نداره برای تو
برای تو برای تو فرق نداره برای تو
همونم که که میره رو لبه ی تیغ راه
دوست داریش هنو تو با همه ی ریسکا
همون که مرد بوده با همه تیم نمیشه

https://www.textirani.com


بزنن سرشم سر به زیر نمیشه
عشق چیه یه جور وابستگی نی
پیر بشیم تو یه خونه با هم بمیریم
ها جوابمو بده جوابمو بده دورم جهنمه
میسازی برام از تو بهشت
لیاقتشو داری من علاقمو بهت نشون بدم
یا نمیفهمی حرفا منو ولش کن
تو هنوز با این لا***یا ولی
من تو فکر پارکور بیت تو با ماکیا ولی
با کیا بیای با کیا بری
نه به جایی نمیرسه با این بازیا کسی
این یه دروغه که بخوام حرفشو بزنم
که نمیخوام بخوره این تن تو به تنم
ولی رک بگم الان به تو
مخم نمیکشه این روابطو
ناراحت نشو ندادم جوابتو
این یه آهنگ نیست یه نامه است برای تو
فقط برای تو قابلی نداره نه
یادگاری از ما به تو
تویی که یه روزی دوست داشتم
بعد تو دوست داشتن و دور انداختم
<<<تکست آهنگ جدید برای تو علی جی دال>>>
میدونم نرفتم از یادت هنوز
نیستی و تو گوشمه فریادت هنوز
من شکارچی نگاه سردتم
همین شکاری که در نرفته از دامت هنوز
هنوزم هوایی میکنه منو هوای تو
هنوزم میبوسه رویای منو لبای تو
هنوزم حاضرم دنیارو بگیرم من برات
با اینکه میدونم من فرق نداره برای تو
برای تو برای تو فرق نداره برای تو
یادته دست میکشیدم روی موهای لختت
شبا دنبال ستاره ها نورا که محو شه
اینو یه بار دیگه ام بهت گفته بودم که
بر نمیگرده اون روزای رفته
دوست داشتم و قتی قهر میکردی
پشتتو بهم میکردی شب بی دلیل
منم هرکاری کردم که ببینم خنده رو رو لبات
ولی بازم لج میکردی
دورم زدی گفتم پروانه ای
وای نمیدونستم که فرق داره اینبار
نه هدفا یکی نیست با هم
من تو فکر تو تو فکر برنامه ای باز
بیا بریم چشات قرمزه خونه
واسه خاطره هامون که الان زنده به گوره
هیچ وقت باور نکردم حس داری بهم
اگه داری بیا بده بهم یه نشونه
حیفه یه خونه که بودیم ما جفتمون توش با هم
عشق چیه بیا تف کنیم روش با هم
میخوای برگردی دوباره پیش من
منو میبینی اگه دیدی تو پشت اون گوشاتم
اونی که میگفتی مغرور بهش
دیدی زمین خورد شد ترسو دلش
اینم یه نامه برا تو که گذاشت حرفای دلشو
جلوشو از روش نوشت
<<<برای تو از علی جی دال>>>
سرگردونم هر شب تو شهر
انگار منجمد شده بی تو قلبم روحم
نمیگم برگرد خونه ام چون من مغرورم
من مغرورم
میدونم نرفتم از یادت هنوز
نیستی و تو گوشمه فریادت هنوز
من شکارچی نگاه سردتم
همین شکاری که در نرفته از دامت هنوز
هنوزم هوایی میکنه منو هوای تو
هنوزم میبوسه رویای منو لبای تو
هنوزم حاضرم دنیارو بگیرم من برات
با اینکه میدونم من فرق نداره برای تو
برای تو برای تو فرق نداره برای تو







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو