loading...

98music07

متن و تکست آهنگ جدید سعید شایان به نام احساس شیرین دارم از دور میبینم یه شاخه گل تو دستاتـه چه احساسی بهت دارم چه حسـی تو چشماتـه یه لحظه دیگه چشمامو مـن از تو بر نمیدارم میخوام اینو بدونـی که یه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 46 شنبه 04 آبان 1398

متن و تکست آهنگ جدید سعید شایان به نام احساس شیرین

دارم از دور میبینم یه شاخه گل تو دستاتـه

چه احساسی بهت دارم

چه حسـی تو چشماتـه

یه لحظه دیگه چشمامو مـن از تو بر نمیدارم

میخوام اینو بدونـی که یه دنیا دوست دارم

دوست دارم دیگه تو رو دست کسـی نمیدمت

از همه دنیا میگذرم واسـه به دست آوردنت

اونی که میمونه باهات حتی تو اون دنیـا منم

 

من واسه داشتن تو قید زمینو میزنم

دوست دارم دیگه و رو دست کسی نمیدمت

از همه دنیا میگذرم واسه به دست آوردنت

اونی که میمونه باهات حتی تو اون دنیا منم

من واسه داشتن تو قید زمینو میزنم

تو هم حس منو داری عجب احساس شیرینی

همون حسی که غیر من تو حسی نمیبنی

تموم آرزوهامو به چشمای تو مدیونم

دوباره با خیال تو تک و تنها تو بارونم

دوسـت دارم دیگه و رو دست کسـی نمیدمـت

از همـه دنیـا میگذرم واسه به دست آوردنت

اونی که میمونه باهـات حتـی تو اون دنیا منم

من واسه داشتن تو قیـد زمینو میزنم

دانلود آهنگ جدید سعید شایان بنام احساس شیرین در نیوسانگ

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو