loading...

98music07

    واسه من گل نـفرست دیگه دوستت ندارمنمیخوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارممیدونی میون ما هر چی بود گذشت و رفتاون بهار آشنایی خیلی زود گذشت و رفتدیگه از دوستت دارم حرفی نزنآخه عشقی نیست می

♥حسـ ــین♥ بازدید : 250 سه شنبه 09 مهر 1398

 

 

واسه من گل نـفرست دیگه دوستت ندارم
نمیخوام گذشته ها رو باز به خاطر بیارم

میدونی میون ما هر چی بود گذشت و رفت
اون بهار آشنایی خیلی زود گذشت و رفت

دیگه از دوستت دارم حرفی نزن
آخه عشقی نیست میون تو و من

من و تو بنده این ما و منیم

http://goodwill.blogfa.com/post/122

اما عشق یعنی با هم یکی شدن

از دلم میپرسم آیا تو رو میبینم دوباره
میپیچه صدات تو گوشم که با خنده میگی آره

خنده های تو فریب گریه های تو دروغ
تو چی بودی واسه من یه چراغ بی فروغ

دیگه از دوستت دارم حرفی نزن
آخه عشقی نیست میون تو و من

من و تو بنده این ما و منیم
اما عشق یعنی با هم یکی شدن







برچسب ها متن آهنگ واسه من گل نفرست دانلود آهنگ واسه من گل نفرست عارف دانلود آهنگ واسه من گل نفرست ورژن جدید آهنگ واسه من گل نفرست از فرامرز اصلانی دانلود آهنگ واسه من گل نفرست با کیفیت 320 دانلود آهنگ واسه من گل نفرست فرامرز اصلانی دانلود اهنگ واسه من گل نفرست با صدای فرامرز اصلانی اهنگ گل نفرست فرامرز اصلانی ورژن جدید آهنگ واسه من گل نفرست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو