loading...

98music07

,    متن آهنگ هی نگو با تومن عوض میشم,    دانلود آهنگ بچه از فرزاد فرزین با کیفیت 320,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین بچه من با تو زندگی بردم,   

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 چهارشنبه 03 مهر 1398


,    متن آهنگ هی نگو با تومن عوض میشم
,    دانلود آهنگ بچه از فرزاد فرزین با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین بچه من با تو زندگی بردم
,    دانلود اهنگ بچه فرزاد فرزین لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ ریمیکس بچه فرزاد فرزین
,    متن آهنگ بچه فرزاد فرزین
,    تو به من احتیاج داری ومن خستم از تو
,    آلبوم شلیک فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ فرزاد فرزین هی نگو با تومن عوض میشم

,   

https://msbmusic.ir/%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%A8%DA%86%D9%87/

تو به من احتیاج داریو من
خسته م از تو بفهم درکم کن
فکر نکن دستو پاتو میبندم
تو خودت مرد باش،ترکم کن

دیگه این عشق نیست دیوونه
وقتی قلبت برام نمیلرزه
چشمتو رو به هر دومون وا کن
این یه عادت چقدر میارزه

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ میبافی
بچه من با تو زندگی کردم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ بچه از فرزاد فرزین

♫♫♫♫♫♫

هر دوتامون مثل یه کوه یخیم
همه چی بین ما دوتا سرده
به دلت شک نکن،عزیز دلم
دیگه اون عشق برنمیگرده
خودتم باورت نمیشه ولی
بی منم میشه قصه رو سرکرد
وقتی عادت کنی به تنهایی
خیلی چیزارو میشه باور کرد

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ میبافی
بچه من با تو زندگی کردم

هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ میبافی
بچه من با تو زندگی کردم،زندگی کردم







برچسب ها متن آهنگ هی نگو با تومن عوض میشم دانلود آهنگ بچه از فرزاد فرزین با کیفیت 320 دانلود اهنگ فرزاد فرزین بچه من با تو زندگی بردم دانلود اهنگ بچه فرزاد فرزین لینک مستقیم دانلود آهنگ ریمیکس بچه فرزاد فرزین متن آهنگ بچه فرزاد فرزین تو به من احتیاج داری ومن خستم از تو آلبوم شلیک فرزاد فرزین دانلود اهنگ فرزاد فرزین هی نگو با تومن عوض میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو