loading...

98music07

,    متن آهنگ میثم ابراهیمی عروسک,    دانلود آهنگ عروسک میثم ابراهیمی,    اهنگ عروسک,    دانلود آهنگ آهای عروسک,    اهنگ اهای

♥حسـ ــین♥ بازدید : 40 چهارشنبه 03 مهر 1398


,    متن آهنگ میثم ابراهیمی عروسک
,    دانلود آهنگ عروسک میثم ابراهیمی
,    اهنگ عروسک
,    دانلود آهنگ آهای عروسک
,    اهنگ اهای عروسک جون
,    دانلود اهنگ اهای عروسک
,    آهنگ بی کلام عروسک میثم ابراهیمی
,    دانلود آهنگ عروسک میثم ابراهیمی با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ عروسک جون



https://www.faratext.com/18592/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D8%B1%D9%88%D8%B3%DA%A9-%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85-%D8%A7%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85%DB%8C.html

دستو دلم میلرزه نبینمت یه لحظه لبات اگه بخنده به گریه هام می ارزه
شب شد و گیجو خستم درِ خونتون نشستم سوگولی یه نگاه کن من به ساز تو برقصم

نگو دیره نه نگو دیره دله من آروم نمیگیره آخه بگو تویه دله من کی میتونه جاتو بگیره

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه

تکست آهنگ عروسک میثم ابراهیمی

آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شبِ منو توئه خوبه حاله دوتامون
آهای عروسک جون واسه منه سرگردون ناز نکن شبِ منو توئه خوبه حاله دوتامون

تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه
تو چشمات یه عشقه میباره چیکه چیکه بغل کن تو دستات بشم من تیکه تیکه







برچسب ها متن آهنگ میثم ابراهیمی عروسک دانلود آهنگ عروسک میثم ابراهیمی اهنگ عروسک دانلود آهنگ آهای عروسک اهنگ اهای عروسک جون دانلود اهنگ اهای عروسک آهنگ بی کلام عروسک میثم ابراهیمی دانلود آهنگ عروسک میثم ابراهیمی با لینک مستقیم دانلود آهنگ عروسک جون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو