loading...

98music07

من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره😔😔 به زور قرص خواب فقط چشاشو رو هم میذاره😔💔💔 میونه خواب میگذرن این روزایی که نمیگذره😔🥀 با چشم بسته زندگی خیلی واسم قشنگتره😔💔💔 حلالش نباشه اذیتم کرده حلالش نباشه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 155 شنبه 18 خرداد 1398

من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره😔😔

به زور قرص خواب فقط چشاشو رو هم میذاره😔💔💔

میونه خواب میگذرن این روزایی که نمیگذره😔🥀

با چشم بسته زندگی خیلی واسم قشنگتره😔💔💔

حلالش نباشه اذیتم کرده

حلالش نباشه ناراحتم کرده

حلالش نباشه هر چی به من کرده

خلاصه بهت بگم اون خیلی نامرده

 

مبارکش باشه بغض توی صدام

مبارکش باشه دوده تو ریه هام

بده منو میخواد خاطرشو میخوام

مبارکش باشه اشک توی چشام







برچسب ها دانلود ریمیکس من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره دانلود آهنگ جدید من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره کد آهنگ پیشواز ایرانسل من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره دانلود لینک مستقیم آهنگ من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره متن آهنگ من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره کد آهنگ پیشواز همراه اول من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره دانلود آهنگ من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام من عاشقم عاشقی که عشقشو دیگه نداره دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو