loading...

98music07

دانلود آهنگ جدید چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود,کد آهنگ پیشواز همراه اول چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 87 جمعه 10 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود,کد آهنگ پیشواز همراه اول چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود,دانلود آهنگ جدید ایرانی,چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود,Download Music,دانلود آهنگ,متن آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود ,دانلود آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود ,

❤چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود❤
آتش بر من زدی این رسم دل بردن نبود
❤ای وای رقیبم اومدی این کمتر از مردن نبود ❤
این رسم دل بردن نبود وای

داری چه گرم به این دل میزنی انصاف نداری ای خدا
❤چی این دل تو آهنی انصاف نداری ای خدا❤
الهی دنیای منی که برنمیگرده خدا کی برنمیگرده خدا انصاف نداری ای خدا جان

تا بسوز دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره نگاه عشق
❤این درد کار این زمونه است ❤
همینه که آقام وفا ندار دنیا چه دنیای ز دخترونست 

تا بسوز دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره نگاه عشق
❤این درد کار این زمونه است ❤
همینه که آقام وفا ندار دنیا که دنیای ز دخترونست 

دل بی صاحبم عاشق نشو لعنت به این دل دادگی 
❤همدم دق نشو لعنت به این دلدادگی❤
با قلب این عاشق بدی لعنت به تو ای زندگی 
لعنت به این دلدادگی 

منو درگیر تنهایی نکن آتش میگیره این دلم
❤درگیر رسوایی نکن آتیش میگیره این دلم❤
میسازم از راه دلم آروم میگیره کی دلم اروم میگیره کی دلم
❤آتیش بگیره این دلم وای❤

تا بسوز دنیا بسوزه عاشق از عشق که غم داره نگاه عشق
این درد کار این زمونه است 
❤همینه که آقام وفا ندار دنیا که دنیای ز دخترونست ❤

 


popmelo.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود کد آهنگ پیشواز همراه اول چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود دانلود آهنگ جدید ایرانی چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود Download Music دانلود آهنگ متن آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود دانلود آهنگ چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقدر آتش به قلب من زدی این رسم دل بردن نبود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو