loading...

98music07

یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاترکمتر صداتو میشنوماما یه وقتا چشماته که داد میزنهالان چشمام باهات حرف داره یه دیقه تو چشام نگاه کن هیچی ندیدیچشمامو میبینی میبینی داغونم داغونه این خونم خونه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 جمعه 10 خرداد 1398

یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر
کمتر صداتو میشنوم
اما یه وقتا چشماته که داد میزنه
الان چشمام باهات حرف داره 
یه دیقه تو چشام نگاه کن هیچی ندیدی
چشمامو میبینی میبینی داغونم 
داغونه این خونم خونه دلتنگه
خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو
چشماتو میبینم
میبینم سردی


تو چه خوب سردی
انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم
از چی دلگیرم هی تو خودم میمیرم
ولی چشمات که میدونه تو یه بی اعصاب 
من یه دیوونه من بی تقصیر
انگار اصلا نمیدونی با خودم گیرم 
از چی دلگیرم هی تو خودم میمیرم
ولی چشمات که میدونه تو یه بی اعصاب
من یه دیوونه من بی تقصیر
چشمامو میبینی میبینی داغونم 
داغونه این خونم خونه دلتنگه
خونمون دلتنگه دلتنگه چشماتو چشماتو میبینم 
میبینم سردی تو چه خوب سردی

وب سایت پاپ ملو||www.popmelo.ir
حجم:8.44مگابايت

تاريخ







برچسب ها دانلود آهنگ یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر کد آهنگ پیشواز همراه اول یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر متن آهنگ یه وقتایی هر چی صداتو میبری بالاتر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو