loading...

98music07

آهنگ یادگاریات سیاوش قمصریمن به یادگاریات دست نزدم ...ثانیه ها یواشکی می گذرن ومن به دستای خودم تموم م یشمکی قراره قلبم آروم بگیرهکی قراره که تو برگردی پیشممن به یادگاریات دست نزدمدستاتو دادی بهم پس ن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 پنجشنبه 31 خرداد 1397

آهنگ یادگاریات سیاوش قمصری
من به یادگاریات دست نزدم ...


ثانیه ها یواشکی می گذرن و

من به دستای خودم تموم م یشم

کی قراره قلبم آروم بگیره

کی قراره که تو برگردی پیشم

من به یادگاریات دست نزدم

دستاتو دادی بهم پس نزدم

دل من شیشه ای بود از اولش

اما تو شکستی اونو آخرش!





من به یادگاریات دست نزدم

دستاتو دادی بهم پس نزدم

تو می خواستی منو از یاد ببری

چی از عشقمون دلیل بهتری


فکر می کردم که تو عاشقم میشی

تو به دنیای من عادت می کنی

اما گفتی کاری می کنم که تو

به یکی دیگه حسادت می کنی


من به یادگاریات دست نزدم

دستاتو دادی بهم پس نزدم

دل من شیشه ای بود از اولش

اما تو شکستی اونو آخرش


من به یادگاریات دست نزدم

دستاتو دادی بهم پس نزدم

تو می خواستی منو از یاد ببری

چی از عشقمون دلیل بهتری (۲)







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو